کمک به دیگران در درک مزایای جملات انگیزشی

Wiki Article

طرز تهیه نیمرو خامه ای دلچسب و حرفه ای برای صبحانه + فیلم

آن ها برای موفقیت در کنکور به جای اینکه بگویند “اگر قبول شوم چقدر اتفاقات فوق العاده برایم می افتد و …، می‌گویند اگر در کنکور قبول نشوم چه خواهد شد؟”

پیشنهاد میکنم از همون روزی شش ساعت شروع کن و جو گیر نشو…بعد هر دوهفته نیم ساعت یا یک ساعت بیار روش.

( نکته : اگه بخوایم صادق باشیم انجام این کار واقعا سخته شاید بشه گفت از سخت هم اونورتره اما اگه بتونی ورودی های ذهنتو کنترل کنی دیگه چیزی نمیمونه که از کنترل تو خارج باشه. )

البته بعضی مواقع هم هست که استثنا باید صبر کرد ولی خب بیشتر مواقع لازم نیست فقط باید شروع کرد.وقتی شروع میکنی کم کم ایده خودشو کامل می کنه.این یکی از تجربیات شخصی خودم بود. )

به پیروزی فکر کنید. و ابدا به شکست فکر نکنید. در همه جا مثلا سر کار و حتی خونه افکار امیدبخش رو جایگزین افکار منفی کنید.

هیچ انسانی نمی‌تواند گذشته را برای خود بازگرداند و به عقب برگردد. اما آینده را که می‌تواند برای خود آن طور که می خواهد بسازد!

لحظه های خوب همیشه منتظر تو نمیمونن پس لذت ببر همین الان

برخی از این جملات واقعا تاثیر گذار هستند زیرا واقعیت دارند و از زبان انسان های آگاه بیان شده اند.

من خودم واقعا نتایج خیلی خوبی گرفتم واسه همون بهتون پیشنهاد می کنم حتما شکرگذاری رو انجام بدین. )

هممون میدونیم چیزی که برای ما اتفاقات و نتایج رو رقم می زنند همون تلاش هایی هستن که ما می کنیم همون شکست هایی هستن که ما می خوریم ، پس یادمون باشه که صرفا فقط خوندن این جملات انگیزشی اتفاقی رو برای ما رقم نمیزنه .

در این مقاله تماماً درباره انگیزه صحبت کردیم و جوانب مهمی از آن را مورد بررسی قرار دادیم. اما شما باید این نکته را بدانید که انگیزه، بحثی نیست که به این راحتی ها بتوان از آن رد شد و با چند نکته مختصر، آن را به طور کامل مدیریت کرد. در واقع شما تنها زمانی می توانید آن را در وجود خود مدیریت کرده و توضیحات بیشتر به بالاترین حد ممکن برسانید که به طور کامل آموزش آن را دیده باشید و بدانید که نسبت به خودتان باید چگونه آن را افزایش دهید.

شانس یک بار در خانه آدم را می زند، شاید حتی کوچکترین فرصت ها سکوی جهش و پیشرفت عظیمی برای شما باشد، پس قدر فرصت ها را بدانید.

( نکته : من نمیدونم کدوم فرد محترمی این جمله رو گفته ولی هرکی بوده دمش گرم چون واقعا همینطوره.تو اگه هرکاری بکنی بازم یه عده هستند که بیان بگن چون نتونست اون کارو بکنه داره این کارو میکنه.
شما حتی می توانید با ارسال دلنوشته صبح بخیر ادی برای همکاران میزان توجه خود را نشان دهید. ما امروز در پارسی دی بهترین متن ها و جمله ها را در مورد دلنوشته صبح بخیر؛ دلنوشته صبح بخیر عشقم؛ دلنوشته صبح بخیر زیبا؛ دلنوشته صبح بخیر روز شنبه؛ دلنوشته صبح بخیر عزیزم؛ دلنوشته صبح بخیر انگیزشی؛ دلنوشته صبح بخیر جمعه؛ دلنوشته صبح بخیر زیبا و پر انرژی را مشاهده کنید.

آن ها برای موفقیت در کنکور به جای اینکه بگویند “اگر قبول شوم چقدر اتفاقات فوق العاده برایم می افتد و …، می‌گویند اگر در کنکور قبول نشوم چه خواهد شد؟”

اگر شما دنبال طلا هستید استراحتی وجود نداره. حتی زمانی که همه چیز به خوبی پیش میره. یادتون باشه اگر کارها خوب پیش میره به خاطر زراعتی که در گذشته انجام دادید، اما باید یادآوری کنم.

سعی کن اسم محمد جانبلاغی جملات انگیزشی خودت رو اول جمله ها بزاری، مثلا (امین تو یه آدم مهمی یا گلشیفته تو یک آدم مهمی) به این شکل متن انرژی بخش تو بهتر به ذهنت نفوذ میکنه.

.. اگر ذهن آدمی زشت باشد با هزار عمل جراحی زیبایی همچنان زشت خواهد ماند.

روانشناس خوب ؛ جملات انگیزشی قوی درمانگری که مرزهای ذهنی مان را فراتر می برد

مطلب مشابه: سخنان بزرگان در مورد اراده + جملات آموزنده افراد با تجربه و بزرگان جهان در مورد عزم و اراده

خوشحالیم که مقاله مورد استقبالتون قرار گرفته. موفق باشید…

امروز باید بهترین خودتون باشید. باید از ترس هاتون ،تردید هاتون و خستگی تون جلو بیفتید. مهم نیست که چقدر زندگی براتون تاریکه، باید ماموریت رو کامل کنید.

مرکز خدمات مشاوره اجتماعی همکده ا مجوز رسمی سازمان بهزیستی کشور به شماره ۷۱۷/۲۶۹۷/۴۳۹۴ خدمات مشاوره روانشناسی را بصورت تلفنی و حضوری ارائه می نماید

اتفاقات خوب برای کسانی می‌افتد که منتظر اتفاق هستند، اتفاقات بهتر برای کسانی می‌افتد که به جملات انگیزشی دنبال آن می‌روند.

من یازدهم تجربی هستم از سال دهمه که دارم تلاش میکنم و برای کنکور آماده میشم.فقط یک مشکلی دارم اینکه ساعت مطالعه ام افت و خیز داره…

بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که فکر کنید – در حالت ایده آل با یک خودکار، مداد، فنجان چای و تکه کیک مسلح باشید – و همه چیزهایی را که در مورد رویداد می دانید ثبت کنید

پیله بودن سخت است اما به پروانه شدن می ارزد. پیله ات را تحمل کن.

Report this wiki page